יאיר בושרי ממליץ על נדל"ן בניקוסיה

נדלן ניקוסיה

יאיר בושרי הינו יזם נדל"ן ישראלי והבעלים של חברת בי.די.פי השקעות נדל"ן בע"מ, והוא ממליץ להשקיע בנדל"ן של ניקוסיה הלוא היא עיר הבירה של קפריסין. זוהי גם העיר הגדולה ביותר בקפריסין והמרכז הכלכלי שלה. ניקוסיה היא ביתם של ארגונים בינלאומיים רבים, כולל בית האומות המאוחדות, משרד האיחוד האירופי לנושאים חוקתיים, משרד הנציג העליון של האיחוד האירופי למדיניות חוץ וביטחון משותפת, הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה (OSCE), הארגון הבינלאומי למען מדיניות חוץ וביטחון משותפת. הגירה (IOM), המשרד האזורי של קרן המטבע הבינלאומית (IMF) לדרום אירופה, המשרד האזורי לאירופה של ארגון הבריאות העולמי, הוועדה הכלכלית של האו"ם לאירופה (UNECE), ארגון התעופה האזרחית הבינלאומית, הלשכה האזורית האירופית של ארגון הקניין הרוחני העולמי.

בניקוסיה יש אוכלוסייה של כ-400 אלף איש. בניקוסיה יש שיעור אבטלה נמוך עם רק 2% מהאוכלוסייה מובטלים. הממוצע החודשי

ניקוסיה היא עיר במחוז הדרומי של קפריסין. יש בה כ-10,000 תושבים. העיר מחולקת לשני רובעים עיקריים: המרכז ההיסטורי והאזור המודרני.

ניקוסיה נוסדה בשנת 1196 על ידי מלך אנגליה ריצ'רד הראשון על גבי יישוב עתיק בשם קולוסי, שהוקם בשנת 1000 לפני הספירה. ניקוסיה הפכה לבירת קפריסין עם כיבושה על ידי כוחותיו של ריצ'רד הראשון ב-1191 והיא נשארה כזו עד 1489, אז הפכה פמגוסטה לבירה.

הרובע המודרני של העיר בנוי כעת באופן נרחב סביב ליבה פנימית של בניינים מהמאה ה-19 ושטחים פתוחים כמו רחוב לדרה, שדרת מקאריוס וכיכר אלפת'ריאס.

ניקוסיה היא עיר בקפריסין עם היסטוריה ותרבות עשירה. הוא ידוע גם בארכיטקטורה המגוונת וביופי הטבעי שלו.

נדל"ן בניקוסיה להשקעה

רצוי לרכוש נכס להשקעה בניקוסיה. העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות דיור לקונים מקומיים ובינלאומיים כאחד. ישנם יתרונות רבים של השקעה בשוק הנדל"ן בניקוסיה, כולל מסים נמוכים, תשואות שכירות גבוהות וביקוש טוב להשכרה.

אנשים רבים שוקלים את היתרונות של השקעה בנכס ניקוסיה. ניקוסיה היא יעד פופולרי עבור אנשים רבים בגלל קרבתה למספר מדינות, כולל יוון, טורקיה ובולגריה. זוהי גם אחת הערים המשגשגות ביותר בקפריסין ורשמה צמיחה רבה במהלך השנים האחרונות.

גם שוק הנדל"ן בניקוסיה חווה פריחה חסרת תקדים עם עלייה של עד 20% בכל שנה. עם זאת, לפני שתחליט לרכוש נכס להשקעה בניקוסיה, עליך לזכור כמה דברים:

מאמר זה מיועד למי ששוקל לרכוש נכס להשקעה בניקוסיה. זה ייתן לך סקירה רחבה של היתרונות והחסרונות כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה שלך.

ההחלטה לרכוש נכס להשקעה בניקוסיה היא החלטה גדולה. רכישת בית היא אף פעם לא קלה, אבל לעשות זאת למטרת השקעה יכולה להיות קשה עוד יותר. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מסתכלים על סוג זה של רכישה, כולל מגמות השוק, תעריפי השכירות ושיעורי הערכה פוטנציאליים.

רכישת נכס להשקעה בניקוסיה יכולה להיות מאוד משתלמת אם היא נעשית נכון. המפתח להצלחה עם סוג זה של רכישה הוא לוודא שאתה מעודכן על כל ההיבטים של התהליך לפני הצלילה עם ראש ראשון. מאמר זה יספק מידע מועיל על מה

היתרונות והחסרונות של נדל"ן בניקוסיה

שוק הנדל"ן בניקוסיה הוא אחד משווקי הנדל"ן האטרקטיביים באירופה. זהו שוק צומח עם פוטנציאל רב לעתיד.

היתרונות הם שניקוסיה מציעה נכסים יוקרתיים, מסים נמוכים ותשתית טובה. החסרונות הם שקשה למצוא נכסים, אין משכנתאות זמינות ויש הגבלות על בעלות זרה.

רכישת נכס בחו"ל יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתה צריך לשקול את היתרונות והחסרונות של המדינה, הנכס והמיקום.

ניקוסיה היא עיר יפה עם אורח חיים מעולה ואיכות חיים גבוהה. היא דורגה כאחת מ-10 הערים המובילות באירופה לאיכות חיים לפי דירוג איכות החיים של Mercer לשנת 2017. מחירי הנדל"ן בניקוסיה זולים בממוצע ב-20% מבירות אירופה אחרות כמו לונדון, פריז או רומא. החיסרון הוא שניקוסיה אינה פופולרית בקרב תיירים כמו בירות אחרות באירופה, כך שאין לה משיכה בינלאומית.

ניקוסיה היא אחת הערים הפופולריות ביותר להשקעות נדל"ן. יש לו מיקום נהדר, שירותים רבים ובתי ספר טובים. עם זאת, זה גם מאוד יקר לחיות בניקוסיה.

1) מיקום נהדר: לניקוסיה מיקום מצוין המציע יתרונות רבים למי שרוכש נכס שם. זה קרוב לשדה התעופה ולכבישים המהירים מה שמקל על הנסיעה מכל מקום בארץ.

2) שירותים: לניקוסיה יש הרבה שירותים שהופכים את החיים בה למהנה יותר כולל פארקים, מרכזי קניות, מסעדות, מקומות בילוי לילה וכו'.

3) בתי ספר: ישנם בתי ספר טובים רבים בניקוסיה המציעים חינוך באיכות גבוהה